Vi søker ny organisasjonssekretær!

Rogaland unge høyre søker ny organisasjonssekretær!

Rogaland Unge Høyre, Foto: privat

Vi er på utkikk etter en samfunnsengasjert person, full av arbeidslyst og med en sterk motivasjon for å styrke ungdomspartiet i fylkespolitikken og i kommuner over hele Rogaland. 

Stillingen er på 50%, men vi vil også vurdere søkere som ønsker en noe mindre stilling. 

Med deg på laget får du engasjerte folke- og tillitsvalgte i hele fylket og på alle nivå, sammen med gode fagressurser i Unge Høyres Landsforbund. 

Vi tilbyr kontorplass på Høyres Hus i Stavanger. 

Arbeidsoppgaver:

  • Lede det daglige arbeidet, herunder økonomistyring
  • I tett samarbeid med Arbeidsutvalget, utarbeide strategier for å styrke organisasjonen
  • Fortsette arbeidet med å utvikle kontakt og samhandling blant lokalforeningene på tvers av kommunene
  • Sekretærarbeid, herunder skriving av referater og innkallinger

Kvalifikasjoner:

  • Kjennskap til unge høyres politiske løsninger og ideologi
  • Erfaring fra tidligere sekretærarbeid er en fordel, men ikke en kvalifikasjon
  • Sterk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • God digital kompetanse, med interesse for nye løsninger og verktøy, blant annet innen kommunikasjon og samhandling
  • Ser alltid etter eget forbedringspotensialer

Personlige egenskaper:

Som organisasjonssekretær må du la deg motivere av å skape resultater sammen med andre. Du må være strukturert, nøyaktig og etterrettelig, med evne til å skape gode relasjoner og tillitt til dine omgivelser. Vi leter etter en person som kan motivere og skape begeistring.

For å trives som organisasjonssekretær i Rogaland Unge Høyre bør du være omgjengelig og sette pris på å møte ulike mennesker. 

For mer informasjon om stillingen, kontakt leder i Rogaland Unge Høyre, Isabella Jansen Fiskå tlf 951 56 199 eller 1.nestleder Arne Høyland Ollestad tlf 958 77 376. Søknad med CV sendes til ijfiska@yahoo.noinnen 13. oktober 2023. Tiltredelse i stillingen må skje i månedsskiftet oktober/november. Opplæring vil bli gitt.