Unge Høyres nye logo
Sammen med reklamebyrået Ernö har Unge Høyre utviklet sin nye logo. Logoen skal ta vare på det viktigste ved den gamle logoen, men gi den et mer moderne preg. Den nye logoen viderefører «høyrebølgen» som uttrykk, men er samtidig gitt et nytt design som er unikt for Unge Høyre i motsetning til den gamle som var identisk med Høyre sin.
– Det er femten år siden sist vi oppdaterte den grafiske profilen vår. Siden da har det skjedd en enorm utvikling, særlig innen digitale kommunikasjonsflater. Vi synes derfor det var på tide å tilpasse det grafiske uttrykket vårt sier leder i Unge Høyre, Kristian Tonning Riise.
Med den nye logoen følger det med en helhetlig ny grafisk profil. Arbeidet startet våren 2016, og i tett dialog med Ernö og en referansegruppe bestående av medlemmer av Unge Høyre
– Vi er veldig fornøyd med jobben Ernö har gjort for oss, og ser frem til å ta i bruk den nye profilen avslutter Tonning Riise med